Rinkodara yra melas Aprašymas: Mes visi esame melagiai. , todėl mus supantys dalykai atitinka mūsų požiūrį į pasaulį. Pasakojimai įtakoja mūsų patirtį, formuoja mūsų suvokimą ir iš esmės tampa realybe. Bet koks vynas bus geresnis, jei: Todėl bet koks vynas tampa dar geresnis, jei gurkšnojamas iš taurios taurės, pagamintos geriausių savo srities meistrų. Tai kertinis rinkodaros akmuo: niekas nenori girdėti šalto produkto savybių sąrašo, o ką jau kalbėti apie panegirikos už įmonės kokybę ir sėkmę.
Rinkodara reiškia kurti istorijas ir svajones, kurias klientai gali aistringai Pramonės el. Pašto sąrašas kurti patys. Tačiau būkite atsargūs: riba tarp pasakojimo ir melo (o kartais net apgaulės) yra plona, ir jūs turite būti atsargūs, kad jos neperžengtumėte, kitaip prarasite pasitikėjimą. Ši rinkodaros klasika Sethas Godinas Šioje rinkodaros klasikoje Sethas Godinas dalijasi savo mintimis ir visais patarimais, kaip sukurti įtikinamų istorijų, kurios yra pagrįstos tikrove, apimančias jūsų klientų pasaulio viziją ir leidžiančias jiems spontaniškai tapti jūsų prekės ženklo gynėjais.

Pirkite amazonbkqtvn. Sclzzzzzzzz sx paprasta interneto rinkodaros SEO tekstų rašymas ir skaitmeninė rinkodara. Purple Cow Aprašymas: Purple Cow padarė Sethą Godiną vienu populiariausių verslo rašytojų ir pradėjo pasaulinį judėjimą, kuris iš naujo apibrėžė rinkodaros pagrindus. Reguliari rinkodara ir didelės investicijos Įprasta rinkodara ir didelės investicijos į tradicinę žiniasklaidą nebeveikia. Šiais laikais rinkodara prasideda nuo produkto idėjos, kuri turi būti nepaprasta, kitokia ir novatoriška, kad patrauktų klientų dėmesį ir priverstų apie tai kalbėti spontaniškai. Būtent šis stebuklingas ir unikalus elementas užtikrina, kad tokioms įmonėms kaip „Apple“, „Google“, IKEA, „Starbucks“ ar Toskanos mėsininkas Dario Cecchini ir toliau sektųsi, o didelėms įsitvirtinusioms pramonės šakoms sunku neatsilikti.
|